Publisert av: Bell4trix | september 15, 2008

I den spede begynnelse…

Nå har jeg brukt altfor lang tid på å finne ut av wordpress, så jeg skal ikke skrive så mye ikveld. Det er spennende å endelig starte blogg, det har tatt sin tid å bestemme seg for om man tør å satse eller ikke. Og det er også endel å sette seg inn i. Jeg håper siden min blir som jeg ønsker den tilslutt, men for nå er den mer enn god nok!🙂

Jeg kommer nok til å bruke denne bloggen til å filosofere om både stort og smått. Jeg ønsker å dele tankene mine med noen og håper jo at det skal bli interessant for deg/dere å lese og kommentere.  Jeg tilegner bloggen min til hverdagstanker, observasjoner, inntrykk og undringer over smått og stort.

Hvis du vil kan du lese mer om eieren av denne bloggen under «Om meg», den er vel mer eller mindre ferdig! Legger igjen en sang som snurrer i hodet mitt om dagen, elsker den litt «gamle» sounden på denne sangen, som Duffy også har på en del av sine sanger.  -Enjoy!🙂

Har du funnet veien hit, så håper jeg at du kommer snart igjen!


Responses

  1. Grattis med bloggen!
    Gleder meg til å lese mer🙂

    Klem

  2. Å, det var godt å høre! Velkommen skal du være! KleM :o)

  3. Velkommen til bloggeverdenen, Bella!😀
    Godt å endelig se deg her!

    Klem

  4. Takk takk Valkyriana, Spennende og litt skummelt! Og veldig gøy! Takk for velkomsten! :o)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

