Publisert av: Bell4trix | september 20, 2008

Tar Lørdagskvelden tilbake….-Vil du bli millionær?

Ja, takk!!!🙂

Synes denne nye måten å spille vil du bli millionær på er ganske morsom. Det er mye mer spennende når man er med og deltar. Når mamma, pappa, jeg og min kjære sitter og ser. Og skatten min trykker så fort han kan på riktig, ja er jo lov å håpe!, alternativ, ja da koser vi oss alle sammen. Litt god mat på toppen av det hele er heller ikke å forakte!

Jeg har lenge syntes at det ikke er noe koselig underholdning på Lørdagene, og syntes det var veldig dumt. Så at de nå anstrenger seg litt for å skape et felleskap på lørdagskveldene igjen, det blir jeg veldig glad for!

I gamle dager var det alltid kos på lørdagene hjemme, av og til fikk vi lov å ha overnattingsgjest. Og det var stas at de syntes at lørdagskveldene hos oss var så fine! Vi laget hjemmelaget pizza, eller kyllinglår. Tidligere på dagen hadde vi inntatt Risengrynsgrøt, som var fast på tidlig ettermiddag på lørdagen. På kvelden flokket vi oss rundt tv`n. Med god mat og brus, og snop etterpå. Pledd på og puter rundt oss. Vi så på «midt i smørøyet», «fredriksons fabrikk», «livet med Larkins» osv ovs.

Så nå tar jeg med glede lørdagskvelden tilbake! Håper du også koser deg ikveld!🙂


Responses

  1. Har ikke fått testa ut den nye versjonen enda, men satser på neste lørdag🙂

    Ps: Savner forresten livet med larkins!

  2. Å søren, var det nå lørdag det var? Da må jeg se om jeg får sett det neste lørdag.🙂

  3. Hvordan gikk det med dere på lørdag?

  4. Heeei, så koselig med kommentarer! Takk takk! :o)

    SisselSøta Og Chikawawa, dere får se neste Lørdag ja! :o)

    Glama: Vet du, fikk faktisk navnet mitt på tv, og de ringte fra Tv2. Så kanskje skal min kjære i studio til helga, Om han klarer spørsmålene da. Og om ikke andre er kjappere. Var jo mange med. Og om de godtar en stedfortreder, de skulle sjekke det opp. Jeg kan iallefall ikke😦 Men men…moro likevel…Kjæresten har sunget til meg resten av helga «navnet på tv, du har navet på tv…kanskje skal du på tv…» hehe…men skal ikke det da..så får synge tilbake til han om han skal det da! hehehe…KleM

  5. Næmmen så morsomt da!
    Håper han får møte istedetfor deg, og at han skal på TV! Da må du varsle fra så vi er sikre på at vi får sett ham. Skal kryse fingrene
    Klem

  6. Midt i Smørøyet, Fredrikssons fabrikk (gud, den var herlig!) og Livet Med Larkins smaker fortsatt mamma’s hjemmelagde pizza.🙂 Noen ganger savner jeg barndommen min, jeg..!

  7. Hei igjen!

    Glama: Ser ikke ut som om det blir noe av deltagelse denne gangen. Får eventuelt lage en profil og spille fra hannes senere! Men morro lell! :o)

    Mirakel, Så koselig at den smaker pizza. Det hørtes foressten godt ut! :o) Ja, Lørdagskveldene før det var = kos! :o)

    KleM til begge! :o)

  8. Det høres ut som dere har hatt det skikkelig spennende og gøy med det i alle fall🙂
    Og neste gang….Hvem vet?
    Jeg krysser fingrene litt til jeg.


Legg igjen en kommentar

Kategorier

