Publisert av: Bell4trix | september 23, 2008

Min lille venn er blitt litt større

Min kjære skatt har blitt 30 år, dette skjedde for ca en mnd siden, men ting går ikke så fort her i vårt AS. I tillegg har han en ganske så travel familie, og selv om min familie var representert ved kun kjernefamilien og maker av oss søsken så var det jammen noen som ikke kunne av oss også. *iiiiK*

Etter å ha satt dato, for så å finne ut at flere måtte melde forfall, så tok jeg en sjefsavgjørelse og byttet dato. Dette gikk fantastisk flott, og de som kunne ene dagen var fleksibel nok til å kunne dagen etter også. Dermed ble «festen» holdt søndag. «Festen» var middag og kake og kaffe. Maten, dessert, kaker osv var alle jubilantens favoritter og falt godt i smak hos ham og gjestene!🙂

Jeg syntes at jeg hadde vært så flink å holde alt hemmelig for min kjære, jeg var ganske så stolt med tanke på at han leser meg som en åpen bok. Og at jeg har det ganske så sjarmerende (?) egenskapen å ikke kunne lyve. Men jeg hadde altså IKKE klart å holde det hemmelig. Han hadde skjønt fra første lille hvite løgn at det ble arrangert noe for han. Og han skjønte temmelig fort hvor det skulle foregå. Og med det i mente regnet han raskt sammen hvem som sannsynligvis ville komme også. -Gulp!- Jaja, han avslørte ikke at han hadde avslørt meg før på selve dagen, den sniken. Men da kom det også som en velsignelse siden vi + mamma og pappa bare har en bil på «deling» (Dvs vi får låne den i ny og ne når vi ønsker å dra på eventyr) Så iallefall så løste problemet med skyss seg.

Meg og mamma ble kjørt til «Location» Og vi pyntet å styrte. Dvs jeg sa hva jeg hadde tenkt og da gjorde alle mine medhjelpere slik at det ble sånn og ennå litt finere. Jeg er riktig så stolt av bordet og vil dele det med dere. Det skal sies at min kjære ELSKER fotball, og favorittlaget er Chelsea, Som passer meg bra siden jeg elsker fargen blå!🙂 Såeh…. fint hva?

Vi ble 17 stk tilsammen, og det ble altfor mye for meg. Jeg hvilte store deler av selskapet, men var fortsatt litt for gira, Så jeg kjenner at det skal være en veldig vesentlig formstigning før jeg prøver meg på å arrangere noe slikt igjen, og dette selv om min eneste oppgave var å tenke og planlegge. Men min kjære skatt fortjener alt han kan få, så jeg er glad for at det ble sååå velykket og at alle koste seg. Da er det verdt det som raser i meg i dag.

I tillegg hadde mamma hørt på tv at det er viktig å markere sine runde dager, ellers så kunne menn ende opp med å springe etter yngre damer siden de ikke har registrert at de er blitt voksne, og damene kunne bli deprimert! -Dette må jo ha vært en vitenskapelig undersøkelse? Uansett, jeg tok ingen sjanser! 10 år til neste gang…..hehehe…


Responses

  1. Gratulerer med overstått og vel blåst!😀
    Høres ut som at feiringen var en suksess og bordet var jo nydelig! Men det tar på med slike tilstellinger – det er godt det er lenge til neste gang han fyller 30!

  2. hehe…ja det er jammen deilig! Da skal jeg kanskje få til en tale? :o) Heia min evige 30 åring…(som ikke ser en dag over 20 ut!) :o)

  3. Bra initiativ av dæ🙂 Og virka jo som en kjempesuksess!

  4. Så flott du laget det🙂 Og så flink du var som ikke røpet noe til ham med ord.

    Håper du kommer deg igjen fort. Det hjelper å ha gode minner å tenke på.

    Takk for at du delte den vitenskapelige undersøkelsen om runde dager. Den kjente jeg ikke til. Jeg grøsser når jeg ser for meg hvordan det kunne blitt her neste sommer om jeg ikke hadde hatt deg og bloggen din.
    Klem

  5. hahaha…ja du, din mor har en meget god grunn til hvorfor det er viktig å feire runde dager! Den skal jeg ikke glemme🙂

    Koselig å se at du har fått deg egen blogg forresten🙂

  6. Takk Takk Sissel! :o)

    Glama, Ja jeg er glad mamma fortalte det så vi kunne sikre oss! *knis* Ble veldig fornøyd med bordet ja! La du merke til sjokoladefotballene? Syntes de var ganske smarte om jeg får si det selv! hehehe :o)

    Linids, Velkommen hit! SÅ koselig! Takk, var jo på tide å starte en blogg. Må jo være med i «gjengen». hehehe…:o)

    KleM til alle 3 :o)

  7. Smarte ja! De er kjempefine. Var de gode også?

  8. Vet du, jeg var så kvalm den dagen at jeg ikke fikk i meg noe omentrent. Men har noen hjemme som jeg kan smake på når lysten melder seg igjen. Jeg spurte min bror og han sa ubetinget «nei» og så spurte jeg svigerbroren min og han sa ubetinget «Ja». Så da vet jeg ikke….men søte var de iallefall! :o) Og flere rundt bordet lekte med dem, laget mål å skjøt fram og tilbake, så det var jo flere ting på èn gang, nesten et kinderegg! :o)

  9. Uansett smak så fikk dere mye ut av dem🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

