Publisert av: Bell4trix | oktober 28, 2008

Gi noen en velfortjent oppmerksomhet på bloggen deres! :o)

Jeg har registrert at det er ny runde med Tordenbloggen sånn right about now! Skal prøve å linke til den og legge igjen notifikasjon, men jeg må si at jeg er fortsatt fersk i denne bloggsfæra og det tar tid når det er så mye som skjer samtidig, så ha meg tilgitt dersom jeg ikke får det til!🙂

Jeg virkelig liker de fleste bloggene jeg besøker selv om jeg ikke kommenterer alltid, så om jeg ikke har nominert deg så er det bare hodet som ikke har kommet dit ennå! Kanskje noen andre kommer før meg og får nominert de jeg har glemt! Må være virkelig vanskelig for de som mottar priser å skulle takke, det er jo SÅ lett å glemme noen, selv om man setter kjempepris på dem! Sånn sett glad for at jeg ikke skal motta noen pris med det første med dette ME-hode!

Løp og nominer på Tordenbloggen


Responses

  1. Så søt du er som har nominert meg!😀
    Stor klem til deg for det!

    Ser du også er blitt nominert, så da må jeg få lov til å gratulere! Du er en go’ing!

  2. Gratulerer med din nominasjon! Du har en flott side!

  3. Så moro, må inn å se der😀

  4. Valkyriana, det skulle da bare mangle! Elsker bloggen din! :o) Takk takk!

    Hege, Takk for det! Koselig at du liker den…Den er veldig under konstruksjon. Er mye å sette seg inn i så det tar tid. Men er fornøyd så langt da! Takk takk!

    Angående nominasjonen så tror jeg at jeg er for ung i bloggverden for å være med, men koselig likevel å bli nominert! :o)

  5. Hei Malin, Velkommen hit! Ja, «løp» å se! Vet ikke helt tidsfrister i dette opplegget siden det er min første «Tordenblogg» Så her gjelder det å følge med! :o)

  6. Tusen takk, vennen🙂

  7. Tusen takk for nok en stemme i Tordenbloggen! Du er helt herlig, vennen! Klem til deg

  8. Hei søta!

    Tusen takk for deg! Liker i grunnen å være herlig! yeeee! :o) Klart jeg skal stemme på deg, elsker jo bloggen din. Desverre er jeg mer på nedtur enn opptur om dagen så da blir kommentatorstemmene dårligere. Igår var jeg helt jævla drittdårlig, så da fikk jeg bare klippa å lima så du fikk en stemme! *Klemme på*


Legg igjen en kommentar

Kategorier

