Publisert av: Bell4trix | oktober 28, 2008

Så lite og likevel alt for mye…

Jeg har hatt en uke med mye på tapeten til meg å være. Derfor har alt annet blitt lagt på vent. Også min nyoppstartede blogg! Klart at det hjalp jo ikke på at pcn min bråkte heller da. Nå er den på vei i retur. Har faktisk vært å plukket opp en Macbook som jeg nå tester. Og den er virkelig stille, takk gud! Men den er dyr. Driver nå å tester den ut og er irritabel fordi jeg må lære meg et nytt operativsystem, og jeg ikke får ting til å virke. Men når det virker så er den fantastisk! Mycket möjligt at jeg blir en MAC`er….

Ellers så driver vi nå sakte men sikkert mot målet vårt, som er et eget hjem i overskuelig framtid, Jeg er så spent på det at jeg går litt i spinn. Men det er mye som skal på plass, og det slukner denne stjerna innimellom. Men jeg skal nå prøve å oppdatere innimellom likevel.


Responses

  1. Lykke til med målet🙂 Håper alt går i orden!

  2. Masse lykke til.🙂 Håper du får flyttet i eget hjem sånn som du ønsker innen rimelig tid.🙂

  3. SisselSøta, Tusen takk! Det håper jeg også! Det skal bli en virkelig lettelse! Gleder meg! :o)

    Chika, Jaaa, håper det går fort! :o)

    Takk! *KleM*

  4. Prøv å holde stjerna skinnende!🙂
    Det ordner seg helt sikkert. Det gjør som regel det, har jeg fått med meg. Jeg krysser fingrene ihvertfall.

    Optimist-hilsen fra meg.

    Og du…takk for nominasjon.🙂

  5. Sokken, det skulle bare mangle! Du har en superb blogg, bare glemselen som holdt igjen litt der! :p

    Takk, elsker optimister! :o) I`ll keep shinin`! *smile*


Legg igjen en kommentar

Kategorier

