Publisert av: Bell4trix | november 4, 2008

Jeg har blitt oppfordret!

Som ny i bloggeverden, og som den som generelt er veldig lett å glede, så må jeg innrømme at jeg ikke føler meg så reint lite entusiastisk over dette. Jeg er blitt oppfordret tilå fylle ut et meme (hva står det for?) eller 10×2 spørsmål om alt å ingenting! Rett i min gate! Og jeg gleder meg! Men siden det snart er So U think U can dance finale så må dette bli noe senere. Imellomtiden kan dere stikke over å lese hva min «oppfordrer» har skrevet, og når du først er der, så les gjerne mere. Hun har en kvalitetsblogg, og en måte å skrive på som får det til å kile i magen eller tvinger fram tårer. Jeg går veldig god for SokkeN -Enjoy!🙂

Og for all del, se gjerne finalen av SUTUCD!!! Blir dynamitt spår jeg!🙂


Responses

  1. Meme står rett og slett for Me me, altså meg på engelsk. :o) For den type liste er litt «meg-meg».

    Tusen tusen takk for gode ord, blir rent brydd her jeg sitter, men vanvittig koselig å høre! :o))

    Og bare for å ha sagt det; jeg heier på Joshua! ;o)
    *koser meg foran tv’n med varm laptop på fanget*

  2. MEEEEE med ME? Da er vi to! hehehe :o)

    Du fortjener hvert gode ord, viktig å si de fine tinga mens vi kan! Det varmer så godt. Æres den som æres bør!😀

    Jaaaa, heia også på han! Og litt på Twitch så kjempenøgd med at de ble nr 1 og 2. Trudde nr 2 måtte bli ei jenta liksom!😀 Æ og Amerika e vist ikke så ulik som æ trudde….hehehe…


Legg igjen en kommentar

Kategorier

