Publisert av: Bell4trix | desember 19, 2008

Vil dere se bilder av mitt første hus? :o)

Spennende, ikke sant?

Veeel, det er et pepperkakehus! Det første jeg noengang har laget! Ever!🙂

Jeg er ganske så stolt, må vite! Med god hjelp av pappa og min kjære kom vi smått om sen i mål med husprosjektet. Og jeg må innrømme at jeg har lyst å flytte inn…det ser veldig koselig ut nemlig!🙂

Som alle andre ting, så har dette et forbedringspotensial. Men tatt i betraktning at dette var «mine første steg», så å si, Så må man si seg meget nøgd med sluttproduktet! Kanskje dette kan bli en veldig koselig juletradisjon for meg og skatten min?🙂


Responses

  1. Det er så artig med pepperkakehus!! Vi skal lage i helga, og jeg GLEDER meg!😀

  2. Ja, det var kjempemorsomt! Men litt slitsomt for oss med ME, desverre. Men så lenge man har en hjelpsom kjæreste/pappa/mamma/venn/venninne så skal det nok gå i boks! Legg ut bilde av ditt da etterpå, søta! Og lykke til med byggeprosjektet! Kose deg masse masse! :o)

  3. Så koselig! Jeg har også hatt pepperkakehus i år, men det møtte sin skjebne i en svenske med hammer…🙂

  4. Gøøøøy! Jeg ser nøyaktig hvilket tema dere har gått for – ZOMBIER!

    Plot og tagline: «De blonde heiagjenglederne ante ikke at helgen deres på den isolerte hytten i skogen uten mobiltelefondekning skulle ende i et mareritt. Da det skjer en katastrofal ulykke på et hemmelig laboratorium (beliggende dypt inne i skogen) blir de ansatte og alle levende vesener i en mils omkrets forvandlet til hjernedøde, hjernespisende zombier. Alene mot monstrene har heiagjenglederne i lårkorte uniformer bare ett våpen til forsvar; deres Manolo Blahnik med stiletthæler.»

    På bilde 3 og 4 kan man tydelig se at zombiene har flokket seg rundt huset. Mens én zombie prøver å krype ned gjennom skorsteinen prøver de andre å spise seg gjennom veggene. Dumt for heiagjenglederne at hytten er laget av pekkerkakedeig…

    Et nydelig hus, Bella! Så kos at du orket dette, da. Neste år vil jeg også lage et slikt – helt likt!😀

  5. Ikke dårlig !
    PepperkakeHUS er en ting, men noen som noengang har forsøkt seg på pepperkake-skyskraper ? .. Kunne blitt en morsom affære🙂

  6. Valkyriana: 10 000 takk for kommentar, Du er bare så søt! Vet du, det er godt mulig det er Zombier som er intensjonen. Jeg var så sliten på slutten at min bedre halvdel fikk stå for festingen av pynten…og plutselig lå det seigmenner overalt. Og nån var halve og det bare tok helt av…hihi…:o) Når du lager neste år får du prøve å få tak i sorte zombi-laban! hehehe…Takk søta! KleM

    Gusland: Ja skyskraper er en utfordring. Jeg får tenke på det og se om jeg er klar for større utfordringer neste år! Takk for tips! hehehe…:) Og ikke minst velkommen hit! Kom snart igjen! :p


Legg igjen en kommentar

Kategorier

