Publisert av: Bell4trix | desember 20, 2008

Jeg har et gummifjes

-det får jeg ofte høre fra folk rundt meg. Ofte får jeg også høre at jeg ser kjent ut. Det er antakelig pga alle de merkelige ansiktsuttrykkene mine, alle har jo et litt vilt uttrykk innimellom? Jeg har altså et ansikt som uttrykker mye. Følgelig kan jeg ikke skjule hva jeg til enhver tid føler. Jeg har ikke noe pokeransikt -selv om jeg prøver hardt å lære meg det.

Om du tror på horoskop og slike ting kan jeg fortelle at jeg er født i Løvens tegn, selv om jeg ofte føler meg som en fisk eller en jomfru. Jeg er en tenker, en drømmer men også ei som analyserer det meste. Jeg liker å gjøre kreative ting. Jeg er romantisk/ønsker romantikk til en viss grad. Jeg er nøyaktig, og litt sånn som ikke ønsker å kaste bort andres tid ved å komme forsent osv. Jeg er detaljorientert og elsker at det blir pent og ordentlig det jeg holder på med men også omgivelsene rundt meg. Men jeg er nok mye Løve også, jeg ELSKER gaver, er ikke så nøye hva det er så lenge det er innpakket. Og gjerne nydelige glinsende pakker med mye glitter og sløfer og bånd. (Snart jul, kan du tenke deg?) -HURRA!- Jeg liker i grunn oppmerksomhet. Jeg er eksepsjonelt utadvendt. Har en helt vanvittig fantasi og elsker å skjemme bort menneskene rundt meg. Og jeg er som en Løvinne rundt barna sine dersom noen av «mine» blir behandlet urettferdig. Jeg ønsker å være generøs og liker å tro at jeg er det….håpe håpe….

Jeg har påbegynt to høyskolestudier som ble avsluttet pga sykdommen. Jeg har ett år førskolelærer og nesten 2 år vernepleie. Jeg har også hårfargekurs fra min tid som ekspeditrise på Vita. Jeg har forøvrig jobbet som kafèmedarbeider på Mega, Ekspeditrise på Nille, Assistent i hjemmesykepleien, Salgsmedarbeider på Ringnes, i luka på Posten, i callsenteret til Dolly dimples, som vaskehjelp, i kassa på Rimi, på et dagsenter som fungerte som bakeri, osv osv….Jeg har flytta mye da, og har aldri blitt oppsagt faktisk. (selv om det ser forskjellig ut etter all den arbeidserfaringen og nokså lav alder…men pytt…

Utseende mitt er som følger: Jeg er høy til jente å være men rager ikke over Monolitten for å si det sånn. Jeg er blond, til tider veldig rødhåret og akkurat nå har jeg sjokoladebrunt hår. Jeg er blåøyd, eller mere blågrå kanskje? (You didn`t see that one coming…*himle*) Jeg er sånn passe tykk/tynn/slank. Jeg ser mer eller mindre ut som en du kjenner…som sagt!😀

Favorittfargen er blå og lykketallet er 4. Jeg beit negler hele livet, fram til sånn ca nå. Aktiv innsats for å få det til å vare. Jeg er coca coliker og sukkerjunkie. (Skulle gjerne avvent meg den uvanen)

Hvorfor i alle dager forteller jeg deg dette da? Jo, fordi jeg har veldig lyst å bli en tegneseriefigur. (forhåpentligvis heltinne, men tør jo ikke legge noen føringer her) Vil dette over her gjøre at det skjer? Veeel, det vil tiden vise, men det har seg sånn at Virvarr har laget en aldri så liten konkurranse der vinneren vinner ….Ja nettopp! En tegneserie av seg selv! -Fantastisk sier du? Ja, det er fortsatt ikke for sent å melde seg på. Så løp å se hva du trenger å gjøre.

Mitt forhold til tegneserier er at jeg digger det, jeg har lest store mengder av det, Donald, Wendy selv om jeg absolutt ikke er ei hestejente (er redd dem jeg!!), Alvefolket pga de pene tegningene blandt annet og senere Nemi, Tommy og tigern, Pondus,  osv osv. Koser meg veldig med julebladene vært år. I tillegg lært jeg å lese tidlig og leste da bøker med bilder i, pippi langstrømpe + + .

Jeg sa vistnok ikke noe til mamma og pappa om at jeg kunne lese. En kveld pappa kom inn på rommet mitt så han en stor kul under teppet mitt. Da lå jeg med lommelykt og leste bok under teppet så de ikke skulle vite noe og slutte å lese for meg. Jeg har alltid elsket og lese og liker å leke med ord. Hvorfor jeg skal vinne, (*Krysse alt*) Fordi jeg har et gummifjes vel! og at jeg alltid har likt fine tegninger og har hele livet drømt om å være som de pene/kule tegneserie damene.

Til slutt vil jeg si at jeg digger Virvarr sine tegninger, og også generelt bloggen hennes. Er du ikke en av de mange som har oppdaget henne så anbefaler jeg deg å titte innom å lese litt der. Revolusjonært Roteloft er en sterkt lysende stjerne på blogghimmelen!😀

Pick me!! -Du skal få denne uansett….

blomst2012

Og velger du meg så vil jeg stråle, Pretty please? *dådyrøyne*

sky


Legg igjen en kommentar

Kategorier

