Publisert av: Bell4trix | februar 9, 2009

Godt nytt år…

Hei alle sammen,

I`m up and about -noe som er ganske så galskap, så tidlig om mårran, i den tilstanden jeg er i om dagen. Saken er at det kommer håndverkere snart, som skal legge gulvet på kjøkkenet. Da jeg kom hjem fra min hjemby i januar så oppdaget jeg en lekkasje på mamma og pappa sitt gulv. Så her har det vært aldri så lite Chicago i det nye året. Nå har det stått og «luftet» i fire uker, så nå er det klart for nytt gulv -forhåpentligvis- har ikke noe lyst å måtte evakuere en dag til….*krysse fingran for at «One-days-labour» er nok*

Ellers så skjer det altfor mange ikke-lettløste ting hos meg for tida som gjør at jeg ikke har overskudd til å drive en blogg om dagen. Men når alt har roet seg så håper jeg å komme igang igjen med den også. Er vanskelig med ting som ikke jeg sitter med løsningen på -eller som ikke jeg kan gjøre noe med- Jeg må bare vente til andre gjør det de mener er rett. Måtte denne stilstand full av uløste problemer blåse raskt forbi, Jeg er klar for bedre tider!

Håper dere andre har hatt en bedre start på året! Men dette er ikke en alt-er-kullsvart-post, det kunne tross alt vært mye værre, Og vi har det nå bra midt i alt! Koser oss med «the wire» en serie jeg vil anbefale alle! -Virkelig bra!!-

Så vi snakkes, later baby! Du kan kose deg med denne sangen som faktisk fikk grammy for årets låt, om jeg ikke tar helt feil da….*blush* Fin sang iallefall! -Enjoy!


Responses

  1. Håper dagen i forvisning går bra, og at det blir med denne ene.

    Vårt gulv er også tørt nå. Vi venter på brev fra forsikringsselskapet før vi får kommet igang. Kjøkken er ganske viktige rom så det må gjerne gå litt kjapt syns jeg.

    Krysser fingra for at folk rundt deg kan få gjort det de mener er rett raskest mulig
    Klem

  2. Bare glad for å se et livstegn fra deg, vakre stjerne.🙂 Serier på dvd er ikke det verste man kan foreta seg.

    Snart! Det skjer snart!

    Stor klem.

  3. Ja, som Sokken sier, så lyser du opp bare ved å vise deg, pus! Håper gulvleggingen går raskt og greit og at du kan falle litt til ro hjemme igjen.🙂

    Klem

  4. 🙂

  5. bare innom og svinser litt, og tenker at Bell4trix ser mailen på baksiden av kommentaren her, og dermed legger sammen minst to og to🙂
    Håper det går bra med deg da!!

    Hei søta! Det var da veldig koselig! Joda, det sturer og går, kan ikke skryte på meg så veldig god form, men «vi lever». Så koselig at du er innom, savner deg allerede jeg, Selv om jeg var litt vel sløv å kommentere hos deg! Håper du har det topp! Kleeeeeem

  6. Tusen takk for kjempekoselige kommentarer alle sammen. Dere lyser opp mine dager, det skal dere vite! Så glad for at hver og en av dere finnes! Håper jeg snart knoter meg til å poste igjen ….. Kleeeem🙂

  7. Velkommen tilbake når det passer sånn. Jeg har endelig fått bloggenergien tilbake og er veldig fornøyd med det🙂

    Også har du postet energisangen min til og med!
    Hørte på den senest i dag før jeg gikk inn i et jobbintervju. Selvtillitten blir bare på topp rett og slett.

    When I ruled the world!!😀

  8. Heia!

    Bare innom for å si hei og sånn til deg…
    Håper det står bra til?!

    -ulmis-

  9. sv: no kan ein melde seg på hjartepost!🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

