Publisert av: Bell4trix | mai 14, 2009

Hjartesmil -En blogg verdt å besøke!

Kort innpå om meg og bloggen, Bloggen er for tiden nedprioritert, men jeg håper å komme sterkere tilbake når ting har stabilisert seg og jeg forhåpentligvis er i bedre form.

Masse ting har skjedd slik at vi nå ikke lenger har tenkt å kjøpe et hjem, men skal leie via kommunen en periode. Jeg skal få lydisolert soverommet, så det blir bra uansett. Men innflyttingsdato blir Juni/juli engang. Så her har jeg smurt på et så tykt lag med tålmodighet som jeg hadde til rådighet. (Er SÅ klar for å flytte NÅ!) Men den som venter på noe godt…osv…:D

——————————————————————————————————————————-

Jeg har en god stund nå fulgt en blogg, en feelgood-blogg. Mange av dere har kanskje allerede blitt avhengig av denne bloggen slik som jeg, men dersom dere ikke har sett den så anbefaler jeg på det varmeste Hjartesmil!

Mariell, som driver denne bloggen, er et veldig vakkert og engasjert menneske. Hun ser etter det vakre i alt, og hun deler villig med oss lesere. I tillegg samler hun inn vakre Løyndomar eller Secrets om du vil. Her kan du bidra og sende inn dine egne. Mange av disse rører hjertet direkte, så ta en titt!😀

I tillegg har Mariell startet et prosjekt som hun kaller Hjartepost, der hver og en av oss kan bidra og lyse opp dagen til et fremmed medmenneske. Mer om dette kan du lese via linken ovenfor. Dette er et kjempekoselig prosjekt som jeg har meldt meg på. Med litt hjelp fra mine nærmeste med å handle inn og sende så ble pakken sendt med posten idag. Nå krysser jeg bare fingrene for at mottakeren blir glad!😀

IMG_0580

Litt tid til overs? Sjekk bloggen hennes!

PS. Jeg kan ikke helt dette med lover og regler på bilder osv. Jeg har linket til der jeg fant bildene. Håper dette er ok. Vist noen har innvendinger så si ifra så fikser jeg😀


Responses

  1. Du er verdt å vente på.🙂
    Er så glad for at det løser seg, selv om dere må vente litt.

    Stor klem!

  2. Takk Solskygge! Du er en engel! Glad i deg! Ja, skal bli godt når vi endelig kan låse døren bak oss!😀
    Så du at jeg hadde sendt deg en brevdue, eller i en mer nymotens form da!😀
    KleM`KleM

  3. Hei🙂 Skjønner at tålmodigheten får prøvd seg når flytteting tar så lang tid. Men det BLIR bra etter hvert, og nå går vel tiden fort fremover, lyst i været som det er.
    Har ikke fulgt den bloggen du nevner, har knapt vært på nett på mange uker, men kanskje fremover…? Blogglysten er ikke på topp når det er så fint å være ute🙂
    Ha det fint, klem klem🙂

    • -Undertegnede, my girl!
      Takk for koselig kommentar! Alt blir topp, det må man bare
      tro. Ja, du får titte innom bloggen å se hva du synes. Mange bildesammensetninger
      som man kan drømme seg bort i. Og hjerteposten er et kjempegodt initiativ for pakkomane
      som meg. Elsker å både gi å få!😀
      Her er det også lite nett om dagen, men det kommer bedre dager!🙂
      KleM`KleM

  4. Heia!😀

    Tiden går fort! Plutselig er det juni/juli. Og plutselig kan du låse deg inn og ut akkurat som det passer deg!🙂

    Fint å lese hvor positivt du opplever Hjartesmil. Nå har du nok fått fram smilet hos henne ekstra mye..🙂

    Ha det fint så lenge, og lykke til når flyttinga kommer!!

    • Hei Ulme,
      Ja, gleder meg til å komme og gå etter mine egne preferanser.
      -Og ikke minst til å få det stille! Skal bli SÅ deilig!😀
      Ja, hjertesmil er en veldig koselig blogg, det skal hun ha! Og så artig dette med hjertepost. Idag fikk jeg min gave, og jeg ble kjempeglad!
      Ha det topp du åsså! KleM`KleM😀

  5. hjartepost-mottakar vart glad🙂 særleg bildecollagen imponerte veldig! syns du traff blink med pakka eg, det var nok ikkje så vanskeleg å finne ting eg likte sjølv om du tykte det (på kortet vertfall)😀

    • Oj!!
      Syntes du? Nå ble jeg kjempe-kjempeglad! Så deilig at du fikk noe du likte og kunne bruke,og så artig at du likte bildene. Fikk gratis prøveversjon
      av elements lastet ned for å få noe til. Så om noen uker er jeg nok flinkere. Men det ble kult, synes jeg også!😀
      Det var vanskelig fordi jeg hadde masse ideer om ting jeg tidligere har sett i butikker, Men når jeg skulle kjøpe det så fant jeg ikke det. Men ble nå noe som falt innenfor interessen, iallefall etter min tolkning!🙂 hehe…Så jeg er SÅÅÅ glad for at du ble glad for det!
      Likte du Teen foressten? Kan ingenting om Te og visste ikke at det fantes Så mange sorter. Men den du fikk luktet himmelsk! Så jeg håper du liker frukt-te!
      You made my day now! KleM`KleM

  6. likte teen! hadde faktisk ein sånn frå før (også kjøpt inn fordi den lukta så inst godt) men var komme godt nedi posen, så kjekt å få påfyll!

    elements har eg aldri høyrt om, men eg er rå i photoshop – det kostar sjølvsagt peng det òg, og tar litt tid å setja seg inn i. (no har jo eg halde på i nærmare ti år, og finn endå ukjende funksjonar, så «litt tid» var kanskje litt vagt.)

    eg håpar pakka eg skal senda også vert ein suksess! (det er ikkje til deg, men du har kanskje fått? eg er litt treig med mi og må skynda meg for å ikkje bli svartelista…) den er heldigvis nesten klar til å sendast no…

  7. på VG-blogg var det en gjeng som drev med «hemmelig bloggvenn». Der suste det pakker frem og tilbake over det ganske land, men jeg skjønte aldri helt hvordan de fikk systemet til å gå rundt🙂

  8. Jeg tror jammen jeg skal melde meg på jeg også. Elsker å få pakker🙂

  9. Så koselig med blogganbefaling!:)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

