Publisert av: Bell4trix | oktober 26, 2010

Julegavetips

Heisann,

Long time no see. Sliter med formen og da er ikke bloggen prioritert desverre. Men synes det er flott at andre kan komme hit å finne ut litt om meg siden jeg har en profil og dermed kan kommentere hos andre i bloggverdenen. Det elsker jeg!❤

Nå er det knappe 2 mnd til jul og julegavepønskingen er i gang. Helst vil jeg være ferdig med alle innkjøp før desember ringes inn. Å stresse i butikker med ME er ingen lur ting. Kan til og med hende at andre må kjøpe gaver for meg slik formen er. Men vil iallefall ikke stresse rundt i desember.

I år har jeg lyst å gi bort mest spiselige/anvendelige gaver. Og har vært inne på økosjokolade sine hjemmesider og siklet litt. Kjempelyst å kunne gi bort flotte sjokolader til jul. I tillegg sunne gaver! Sjokolade som er BRA for deg! Hurra! Les mere inne på Økosjokolade sine hjemmesider

Jeg tenker å lage etter oppskrifter fra feks Silje Sin blogg? Ser det ikke godt ut?😉

Nå har Superlivstil En konkurranse på sin blogg der man kan vinne de produkter man trenger for å komme igang! Og jeg vil VELDIG gjerne vinne! *Krysser fingre og tær*

Konkurranse hos Superlivsstil

Vil du også vinne kan du besøke bloggen via linken over! (Trykk på Superlivsstil). Ønsker alle lykke til og håper dere har fått litt inspirasjon til julegaver!

*over og ut*


Responses

  1. Åh så glad jeg ble når jeg så deg på bloglovin lista mi🙂

    Sender deg tusen klemmer og håper alt står bra til!

  2. Takk Sissel!
    For en koselig kommentar! Den gjorde meg kjempeglad! Leser inne hos deg fortsatt men er ikke så flink til å kommentere! Håper du har det topp!

    Stoooor KleM❤

  3. Da er du med konkurransen om herlig rå sjokolade:) Lykke til!

    • Tusen takk!❤
      *Krysser fingre og tær*

  4. Hei på du! Vil bare sende den noen varme tanker!🙂 Håper formen blir litt bedre snart, og at du vinner massemasse sjokolade (synes du skal spise litt sjokolade uansett jeg, altså)!

    Mange klemmer.🙂

    • Hei søta,

      Takk for det! Setter pris på alle gode tanker, Ser for meg at det hjelper!❤
      Er jo veldig spent og håper jo å vinne sjokolade, Vi får se om 4 dager! *spent!*
      Ja, skal spise litt jeg også ja! haha…😀
      KleM`KleM😉

  5. sv: Jøsses. Dette var hvertfall et veldig godt svar. Det du sier med at «hos mange med ME er alle musklene slitne». For optikeren sa selv at grunnen til at narkomane (eller mennesker på sterke medisiner) har store pipiller er fordi kroppen er avslappet og sliten og pupillene reagerer da ikke som de skal. Veldig interessant egentlig. Men lege på LHK, hvor er det? Har lyst å utrede dette🙂

  6. sv: Skjønner hva du mener. Tåkehjerne er et kjent syndrom. Kremt! Men syns det er veldig interessant. Det hadde vært moro å ha vært hos en spesialist som kunne fortalt meg om det faktisk er ME’en som har skyld i pupillene. Det hadde jo vært greit å ha «noe å skylde» på.

    men du, jeg er helt enig med deg. ME og julestress er ingen god kombinasjon! Både i fjor og i år er målet mitt å unngå å stresse med gaver. Jeg liker jula og det er så synd om det skal bli et h***** stress! Vet ikke om du kjenner til feelunique.com? De sender fraktfritt og du toller/momser ikke på varer under 200 kr. Kan absolutt anbefale den siden. Det er så greit å kjøpe julegaver over nett syns jeg. Det kan man gjøre når kroppen stritter imot!

  7. hei🙂 så koselig å se at du er her igjen, har ikke vært ivrigst på bloggfronten selv på en stund, men har fått igjen litt av lysten her nå.
    Skal se om jeg får laget noe sånn sunn sjokolade, har så vidt sjekket ut nettbutikken, må bare klare å begrense meg litt før jeg bestiller alt de har :))

  8. sv: Hehe, nei bilder er han ikke så fan av, skal alltid lage grimaser og ikke være fin og vanlig😉

  9. Lykke til med konkurransen, krysser fingre og tær for deg!
    Julegavetips er velkomment.🙂

  10. Tusen takk for nydelige og rørende ord fra deg i Tordenbloggen! ♥
    Stor klem!

  11. Bare innom med mange varme klemmer…

  12. Tusen takk for koselig julehilsen! Sender en stor klem tilbake med ønsker om en nydelig julefeiring til deg og familien! Håper den blir akkurat slik du ønsker!
    Stor, varm klem fra Martha😀

  13. Og Riktig God Jul til deg også!!
    Håper du får en herlig jul – varme juleklemmer fra Lokki😀

  14. Gleder meg til neste bloggpost.🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

